We have a job position open for a person looking to fulfil their non-military service duties, working with our audiovisual equipment and facilities. If AV is an area of expertise of yours and you haven’t completed this service yet, now would be a great time.

AV-assistentti

Haemme vastuuntuntoista ja aktiivista henkilöä huolehtimaan AV-välineistä ja -tiloista.

Aalto-yliopiston Aalto Studios ylläpitää AV-studioita, kehittää ja edistää media-alan tutkimusta ja koulutusta. Se järjestää eri tyyppisiä tilaisuuksia, tuottaa AV-palveluja ja toimii kansainvälisessä AV-alan verkostossa.
AV-assistentin tehtäviin kuuluvat AV-kaluston ylläpito, lainaus ja opastus, tilojen ylläpidosta huolehtiminen, video- ja stillkuvaus, sekä muut erityyppiset avustavat tehtävät. Tehtävässä opitaan uusia asioita ja siinä ollaan tekemisissä opiskelijoiden ja henkilökunnan kanssa. Vaadimme englannin kielen osaamista sekä suullisesti että kirjallisesti.
Edellytämme hakijoilta:
– palveluhalukkuutta, täsmällisyyttä ja joustavuutta
– oma-aloitteisuutta
– hyvää AV-laitteiden tuntemusta
– sujuva suullinen ja kirjallinen englannin kielen taitoa
– hyvää tietotekniikan tuntemusta ja *B-ajokorttia
Eduksi katsotaan:
– tehtävään soveltuva koulutus (esim. AMK) tai työkokemus
– kohtuulliset asumiskustannukset
Lisätietoja tehtävästä antaa Juhani Tenhunen. (etunimi.sukunimi_at_aalto.fi).

Ilmoitus Sivarikeskuksen sivuilla: https://vipa.mol.fi/sivariweb_public/pages/servplace_info.jsf?id=538841