The following ad is posted in Finnish, as it provides information on a job position for performing Civilian Service duties at Aalto Studios.

AV-Assistentti (Aalto Studios Takeout)

Aloituspäivä: Heti

Haemme vastuuntuntoista ja aktiivista ihmistä huolehtimaan AV-välineistä  ja -tiloista Aalto Studios:in kalustolainaamossa.

Aalto Studios ylläpitää AV-studioita sekä kehittää ja edistää media-alan tutkimusta ja koulutusta. Järjestämme tilaisuuksia, tuotamme AV-palveluja ja toimimme kansainvälisissä AV-alan verkostoissa. Aalto Studios Takeoutin varasto koostuu enimmäkseen elokuvauksen kamera- ja valokalustosta ja aktiivisimpana käyttäjäkuntana toimii Elokuvataiteen laitos (ELO).

AV-assistentin tehtäviin kuuluvat AV-kaluston ylläpito, lainaus ja opastus, tilojen ylläpidosta huolehtiminen, sekä muut erityyppiset avustavat tehtävät. Tehtävä on hyvä näköalapaikka media ja elokuva-alaan, ja työssä ollaan tekemisissä sekä opiskelijoiden että henkilökunnan kanssa. Englannin kielen suullinen ja kirjallinen osaaminen on välttämätöntä.

Edellytämme hakijoilta:
– palveluhalukkuutta, täsmällisyyttä ja joustavuutta
– oma-aloitteisuutta
– hyvää AV-laitteiden tuntemusta
– sujuvaa suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa

Eduksi katsotaan:
– tehtävään soveltuva koulutus (esim. AMK) tai työkokemus
– kohtuulliset asumiskustannukset
– hyvää tietotekniikan tuntemusta ja *B-ajokorttia (*Driver’s license not really necessary)

Hakemus ja CV: https://studios.aalto.fi/open-application/
Lisäkysymykset: Rolando Camilo (etunimi.sukunimi@aalto.fi