From time to time, we have positions open for both freelance work and for performing civilian service duties as part of compulsory conscription in Finland. To sign up for either, you can fill our Open Application form to leave us your details.

Spesifically, we’re now looking to fill two positions for civilian service-type of jobs, and the descriptions are posted in Finnish.

AV-sivari (Aalto Studios)

Aloituspäivä: 01.07.2021

AV-assistentin tehtäviin kuuluvat opetusvideoiden ja muun materiaalin kuvaus, editointi,  AV-kaluston -ja tilojen ylläpito, käytön opastus, sekä muut erityyppiset avustavat tehtävät.

Edellytämme hakijoilta:

– palveluhalukkuutta, täsmällisyyttä ja joustavuutta

– oma-aloitteisuutta

– hyvää AV-laitteiden tuntemusta

– sujuvaa suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa

– hyvää tietotekniikan tuntemusta ja *B-ajokorttia

Eduksi katsotaan:

– tehtävään soveltuva koulutus (esim. AMK) tai työkokemus

– kohtuulliset asumiskustannukset

Hakemus ja CV: https://studios.aalto.fi/open-application/

Lisäkysymykset: Iikkamatti Hauru (nykyinen sivari) (etunimi.sukunimi@aalto.fi)

AV-sivari (Aalto Studios Takeout)

Aloituspäivä: 01.10.2021

Haemme vastuuntuntoista ja aktiivista ihmistä huolehtimaan AV-välineistä  ja -tiloista Aalto Studiosissa. Aalto Studios ylläpitää AV-studioita, kehittää ja edistää media-alan tutkimusta ja koulutusta. Järjestämme tilaisuuksia, tuotamme AV-palveluja ja toimimme kansainvälisissä AV-alan verkostoissa.

AV-assistentin tehtäviin kuuluvat AV-kaluston ylläpito, lainaus ja opastus, tilojen ylläpidosta huolehtiminen, video- ja stillkuvaus, sekä muut erityyppiset avustavat tehtävät. Tehtävä on hyvä näköalapaikka media ja elokuva-alaan, ja työssä ollaan tekemisissä sekä opiskelijoiden että henkilökunnan kanssa. Englannin kielen suullinen ja kirjallinen osaaminen on välttämätöntä.

Edellytämme hakijoilta:

– palveluhalukkuutta, täsmällisyyttä ja joustavuutta

– oma-aloitteisuutta

– hyvää AV-laitteiden tuntemusta

– sujuvaa suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa

– hyvää tietotekniikan tuntemusta ja *B-ajokorttia

Eduksi katsotaan:

– tehtävään soveltuva koulutus (esim. AMK) tai työkokemus

– kohtuulliset asumiskustannukset

Hakemus ja CV: https://studios.aalto.fi/open-application/

Lisäkysymykset: Lassi Savola (etunimi.sukunimi@aalto.fi)