Creative Technologies hero image

Miten tekoäly muuttaa musiikkia?

Torstaina 26.9. klo 16.30-18.00 | Marsio, Otakaari 2.

Aalto-yliopistossa järjestettävässä paneelikeskustelussa sukellamme syvälle siihen, miten tekoäly muuttaa musiikkimaailmaa. Musiikin ja teknologian asiantuntijoista koostuvassa paneelissa mukana ovat Kyösti Salokorpi, Pauli Laine ja Vesa Välimäki. Tapahtuman juontaa Sonia Zaki. Tilaisuus on osa Creative Technologies -tapahtumasarjaa.

Tapahtuma tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla, miten tekoälyä hyödynnetään säveltämisessä, tuottamisessa ja miten säveltämiseen käytettäviä algoritmejä luodaan. Mitkä ovat tekoälyn mahdollisuudet ja haasteet musiikin luomisessa? Miten erilainen prosessointi vaikuttaa kuuntelemisen kulttuuriin? Millaista on kehittää koneoppimista äänen ja musiikin tarpeisiin? Tule kuulemaan asiantuntijoiden näkemyksiä ja osallistu keskusteluun!

Linkki verkkolähetykseen

Tämä tilaisuus sopii kaikille musiikista, tekoälystä ja luovista teknologioista kiinnostuneille.

Tutustu aiempien Creative Technologies -tapahtumien tallenteisiin

Asiantuntijapaneeli:

Pauli Laine – Säveltäjä
Kyösti Salokorpi – Säveltäjä ja tuottaja, Le Sound Royal
Vesa Välimäki – Professori, Informaatio- ja tietoliikennetekniikan laitos | Tutkimuksesta vastaava varadekaani, Sähkötekniikan korkeakoulu | Aalto-yliopisto

Creative Technologies

The Creative Technologies seminar series explores creative technologies research, focusing on the latest developments, trends, and applications in the field.

Hetta Huhtamäki

Producer / Production Manager

hetta.huhtamaki@aalto.fi

, ,
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.